نقشه فرودگاه


نقشه فرودگاه

دانشجویان معماری در طول تحصیل خود در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد پروژه های متفاوتی را طراحی می نمایند. برخی از موضوع های طراحی نسبتا رایج هستند و دانشجویان شناخت نسبتا خوبی نسبت به اینگونه بناها دارند. اما برخی از پروژه ها مانند فرودگاه، یک کاربری خاص به همراه ریز فضاهای متعدد و استانداردهای خاص می باشند و عدم آشنایی دانشجویان با این ضوابط یا نمونه طراحی های انجام شده، ممکن است چالش های زیادی را در هنگام طراحی پروژه ایجاد کند.
بنابراین بنا به درخواست دانشجویان گرامی، نمونه ی نقشه ی طراحی شده فرودگاه را از طریق لینک زیر می توانید خریداری و دریافت نمایید.

مشخصات این فایل عبارت است از :
نوع فایل : اتوکد
مشخصات نقشه ها : پلان کلیه ی طبقات به همراه یک برش و یک نما دو بعدی
نوع پروژه : دانشجویی
قابلیت ویرایش : ندارد

مهندس / دانشجوی گرامی لازم به ذکر است که زمان زیادی صرف طراحی و تهیه این نقشه ها شده است. بنابراین فایل حاضر صرفا جهت آشنایی شما با نمونه های طراحی در دسترس شما قرار گرفته است و هرگونه کپی برداری و تکثیر ممنوع بوده و کلیه ی حقوق مادی و معنوی این اثر مربوط به گروه تخصصی مهندس ناظر ارشد می باشد.⛔ 


مبلغ واقعی 110,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 99,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 63

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

شیراز فلکه ی گاز بلوار آزادی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "گروه تخصصی مهندس ناظر ارشد" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما