جزوه پروپوزال نویسی


جزوه پروپوزال نویسی

پروپوزال به معنای پیشنهاده می باشد. و در واقع یک محتوای مهم علمی-پژوهشی است. زیرا نگارش پایان نامه یکی از مهمترین مراحل به جهت فارغ التحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی می باشد. به علاوه موفقیت یک پایان نامه تا حد بسیار زیادی به نگارش پروپوزال بستگی دارد. به عبارتی دیگر پیش نیاز نگارش یک پایان نامه ی خوب و موفق، نگارش یک پروپوزال خوب می باشد.

از دلایل اهمیت پروپوزال می توان به موارد زیر اشاره نمود :

شورای آموزش و پژوهش دانشگاه محل تحصیل بر اساس کیفیت ارائه ی پروپوزال، موضوع پایان نامه ی دانشجویان را مورد ارزیابی قرار می دهد که در نهایت موجب تصویب موضوع، انجام اصلاحات جزیی و یا حتی رد موضوع پایان نامه می گردد. بنابراین نگارش یک پروپوزال نامناسب موجب دوباره کاری می گردد.
مطالب پروپوزال در فصل اول پایان نامه ارائه می گردد. بنابراین نگارش نامناسب یک پروپوزال موجب از دست رفتن نمره ی دانشجو در زمان دفاع می گردد.
اما متاسفانه علیرغم اهمیت مساله، بسیاری از دانشجویان شیوه نگارش یک پروپوزال خوب را نمی دانند.

بنابراین جزوه حاضر توسط «گروه تخصصی مهندس ناظر ارشد» تهیه شده و حاوی نکات مهمی است که حاصل شرکت در کلاس ها و کارگاههای پروپوزال نویسی و روش تحقیق می باشد که در 8 صفحه به صورت تایپ شده و با فرمت پی دی اف ارائه می گردد و می تواند راهنمای خوبی برای نگارش پایان نامه دانشجویان به ویژه دانشجویان رشته ی مهندسی معماری باشد.

 


مبلغ واقعی 20,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 59

برچسب های مهم

شیراز فلکه ی گاز بلوار آزادی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "گروه تخصصی مهندس ناظر ارشد" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما