جزوه ی تنظیم شرایط محیطی


جزوه ی تنظیم شرایط محیطی

با توجه به محدود بودن سوخت و انرژی فسیلی و به تبع افزایش گازهای گلخانه ای و گرم شدن کره زمین، بحث معماری پایدار و صرفه جویی در مصرف انرژی و فراگیری آن برای دانشجویان رشته ی مهندسی معماری و مهندسان فعال صنعت ساختمان ضرورت دارد. به علاوه تسلط بر سر فصل های مختلف معماری پایدار برای متقاضیان ادامه تحصیل در رشته ی انرژی معماری ضرورت دارد. این مبحث یا برخی از سرفصل های آن تحت عناوین متفاوتی در دانشگاهها و کلاس های سازمان نظام مهندسی ساختمان ارائه می گردد. در دوره ی کارشناسی به دانشجویان رشته ی معماری تحت عنوان «تنظیم شرایط محیطی» و در دوره های ارتقا پایه ی سازمان نظام مهندسی ساختمان تحت عنوان «معماری پایدار و صرفه جویی در مصرف انرژی» ارائه می گردد. جزوه ی حاضر، حاصل شرکت در کلاس های درس تنظیم شرایط محیطی می باشد که توسط استاد معمار معاصر برجسته و پیشکسوت جناب مهندس محمد جعفر کاشف حقیقی تدریس گردیده است. لازم به ذکر است که این استاد بزرگوار یکی از پیشگامان تدریس و اجرای دروس و مبانی معماری پایدار و صرفه جویی در مصرف انرژی می باشند و جزوه ی حاضر یکی از کاملترین جزوات موجود است و حاوی مطالب مفید و ارزشمندی می باشد.

 

برخی از سرفصل ها و عناوین این جزوه عبارتند از:
تبادل حرارتی در محیط پیرامون و ساختمان
احساس آسایش محیطی
راهکارهایی برای طراحی اقلیمی
روش های صرفه جویی در مصرف انرژی از جمله روش تجویزی و کارکردی
طراحی سایه بان ها
نمونه سوالات امتحانی
مثال های متنوع


همچنین مشخصات این جزوه عبارت است از :
نوع جزوه دستنویس
تعداد صفحات : 157
محل برگزاری کلاس : دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
نام مدرس : جناب مهندس محمد جعفر کاشف حقیقی
سال برگزاری کلاس : 1382


پژوهشگر / دانشجوی گرامی لازم به ذکر است که تهیه و نوشتن این جزوه ها حاصل ساعت ها، روزها، هفته ها و ماه ها تلاش و شرکت در کلاس های آموزشی می باشد. و صرفا جهت مطالعه ی علاقه مندان تهیه شده است بنابراین هرگونه کپی برداری و تکثیر ممنوع بوده و صرفا استفاده از مطالب مهم جزوه همراه با ذکر منبع بلامانع می باشد.


مبلغ واقعی 345,400 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 310,860 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ شهریور ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 79

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

شیراز فلکه ی گاز بلوار آزادی

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "گروه تخصصی مهندس ناظر ارشد" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما